لایک رایگان فیسبوک برای مخفی کردن فالوور فیک فیسبوک بسیار کاربردی هست و باعث افزایش اعتبار صفحه فیسبوک می شود ! اما چطور فالوور فیسبوک را افزایش دهیم ؟ برای دریافت لایک فیک فیسبوک با سید علی ابراهیمی همراه باشید !
لایک رایگان اینستاگرام | دریافت لایک اینستاگرام به صورت نامحدود
لایک رایگان فیسبوک
با توجه به تعرف ارائه شده توسط فیسبوک می توان چنین گفت که برای مثال لایک کردن یک پست ویدئویی به معنای زیر است:
- فرد ویدئو را پسندیده است.
- بر روی تایملاین (خط زمانی – نشان دهنده تاریخچه فعالیت های فرد یا صفحه) فرد نشانه ای مبنی بر آنکه ویدئو منتشر شده را پسندیده است، قرار می گیرد.
- پست گذار متوجه خواهد شد که فرد ویدئو را پسندیده است.
سه نکته ذکر شده توسط فیسبوک نشان دهنده هدف گذاری اصلی مدیران این شبکه از تعبیه لایک در زیر هر پست می باشد، اینکه توسط آن میتوان به سادگی سلایق گوناگون هر کاربر مجازی را رصد کرده و مورد مطالعه قرار داد. اما همانطور که ذکر شد لایک محدود به تایید پست ها نمی شود بلکه در انواع و اقسام صفحه ها کاربرد فراونی دارد.
فیسبوک با توجه به لایک های فرد به دوستانش اطلاع می دهد که وی چه صفحه ای را پسندیده است و در گوشه ی صفحه ی سایر کاربران، با معرفی لایک های زده شده، آن را به دیگران پیشنهاد میدهد.
همین طور با لایک کردن یک صفحه، فیسبوک به صورت هدفمند صفحه های مرتبط را برای لایک کردن مجدد به کاربر معرفی می کند. به واقع فیسبوک با برداشتن اولین قدم کاربر، قدم های بعدی او را پیش بینی کرده و حتی میتواند با سوق دادن کاربر به سمت دلخواه او را در جریان مد نظر خود مدیریت کند
دریافت لایک فیک فیسبوک
- ابتدا وارد فیسبوک شوید .
- محتوا و پست مورد نطر خود را بیابید.
- لینک آن را از طریق Share کپی کنید .
- وارد پنل SmmStone شوید .
- لینک خود را Paste کنید و تا پایان تایمر در همین صفحه بمانید.
افزایش لایک فیسبوک
ایجاد یک استراتژی هوشمند بازاریابی فیس بوک و بالا بردن لایک پیج فیسبوک
مانند هر سیستم بازاریابی، شما تنها آنچه را که در فیس بوک قرار داده اید برداشت خواهید کرد. یک استراتژی تعریف شده و کاملاً هوشمند فیس بوک مبتنی بر اهداف شغلی تان به شما کمک می کند حضور منسجمی با نام تجاری خود در فیس بوک داشته باشید که شخصیت و ارزشهای نام تجاری شما را بیان نماید.
برای افزایش لایک صفحه فیس بوک مخاطب هدف خود را مشخص کنید
هدف شما از استراتژی این است که به جای لایک های یک باره از رهگذران آنلاین، لایک هایی از جانب فالوورهایی که بیشترین پتانسیل را برای کسب ارزش از طریق تعامل منظم با کسب و کار شما دارند، کسب کنید. تعریف شخصیت مخاطبان می تواند یک نقطه عالی برای شروع باشد. به هر حال، به جای اینکه بخواهید تمامی دو میلیارد کاربر فیس بوک را به خود جلب کنید، باید بدانید که با چه کسانی روبرو هستید تا از ابزار و لحن مناسب استفاده کنید.
تحقیق درباره رقابت برای افزایش لایک صفحه فیس بوک
توجه به اینکه رقبای اصلی در حال چه کاری هستند، به شما کمک می کند تا تکنیک های موثر یا ناکارآمد را بیابید، بنابراین می توانید موفقیت رقبایتان را مدنظر قرار داده و اشتباهات آنها را تکرار نکنید. همچنین با این کار خواهید فهمید که تعداد هدف شما از لایک های فیس بوک باید چه مقدار باشد (برای کل صفحه و تک تک پست ها). گوش دادن اجتماعی یک استراتژی تحقیقاتی عالی است که می تواند به شما کمک کند هم درمورد مخاطبان هدف و هم درمورد رقابت موجود، اطلاعات جمع کنید.
تعیین اهداف برای افزایش لایک صفحه فیسبوک
صرفاً تمرکز بر کسب لایک بیشتر یک هدف عالی بازاریابی در فیس بوک نیست زیرا از کجا خواهید دانست که آیا به آن دست یافتیه اید یا خیر؟ در عوض، شما باید اهداف را بر اساس قواعد S.M.A.R.T ایجاد کنید. یعنی اهداف شما باید خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و زمان بندی شده باشند. این به شما امکان می دهد تا به طور منظم بررسی کنید که آیا به اهداف خود دست یافته اید و باید موفقیت خود را جشن گرفته و اهداف جدیدی ایجاد کنید یا یک سری تغییرات استراتژیک را در نظر بگیرید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.
ایجاد یک صفحه عالی برای افزایش لایک صفحه فیس بوک
این ممکن است واضح به نظر برسد، اما گاهی اوقات مهمترین نکات را می توان به راحتی نادیده گرفت: اگر می خواهید لایک جمع کنید، باید همواره یک صفحه عالی به همراه پست های فوق العاده داشته باشید. صفحه فیس بوک شما از قسمتهای زیادی تشکیل شده و مهم است مطمئن شوید که همه آنها کامل، حرفه ای و مطابق با نام تجاری شما هستند. در اینجا برخی از مولفه های اصلی که باید آنها را مدنظر داشته باشید، بیان می کنیم.
استفاده از تمام عناصر بخش About برای افزایش لایک صفحه فیس بوک
بخش About در صفحه فیس بوک به شما امکان می دهد جزئیات اصلی کسب و کار خود را به افرادی که به دنبال یافتن اطلاعات خاصی هستند، ارائه دهید. علاوه بر اطلاعات تماس، می توانید تاریخ تأسیس کسب و کار، یک نمای کلی از شرکت و یا حتی لیستی از نقاط عطف نام تجاری خود را نیز در این قسمت بیان کنید.
تمامی این اطلاعات به ایجاد اعتبار کسب و کار شما کمک کرده و دنبال کنندگان بالقوه شما را متقاعد می کنند که صفحه شما شایسته لایک شدن است. همچنین به شما کمک می کند در جستجوهای خارج از محیط فیس بوک نیز ظاهر شده و هنگامی که کاربران را از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات خاصی درباره کسب و کار یا محصولات شما هستند، به صفحه فیس بوک شما هدایت شوند.
Visit California از بخش About خود برای بیان داستان سفر در این ایالت استفاده کرده و توانسته است یک سری کلیدواژه مهم را وارد بخش Story خود کند.
فیس بوک همچنین صفحاتی با پروفایل کامل را معتبرتر در نظر گرفته و این امر به شما در الگوریتم فیس بوک یک مزیت می بخشد (اطلاعات بیشتر در این خصوص ادامه بیان شده است). این مزیت به شما کمک می کند افراد بیشتری پست های شما را ببینند.
افزایش لایک صفحه فیس بوک با استفاده از پوشش و تصاویر مناسب برای پروفایل
تصویر پروفایل و پوشش آن اولین برداشت بصری از کسب و کار شما را در فیس بوک بوجود می آورد، بنابراین مهم است که عاقلانه انتخاب کنید. آرم شما معمولاً بهترین انتخاب برای تصویر پروفایل تان است اما می توانید در انتخاب عکس پوشش (جلد) پروفایل خود کاملاً خلاق باشید.
کمی فکر کنید که چگونه می توانید کسب و کار خود را در یک تصویر جذاب بیان کنید. آیا محصولی با ظاهری زیبا دارید که بتوانید از آن بهره بگیرید؟ شاید بخواهید عکسی از تیم دوستانه کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید. هر آنچه را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید نام تجاری شما را به تصویر می کشد تا دنبال کنندگان بالقوه دلیلی برای بررسی بیشتر محتوای صفحه شما داشته باشند.
چای یخ ممکن است جالب ترین محصول نباشد اما Nestea کار بزرگی انجام داده است که باعث شده صفحه و محصول آن شرکت با یک تصویر جلد زیبا، جذاب جلوه کند. از نظر جزئیات فنی، عکس پروفایل شما به صورت 170 در 170 پیکسل در کامپیوتر و 128 در 128 پیکسل در تلفن های هوشمند نشان داده خواهد شد. تصویر پوشش (جلد) نیز با دقت 820 در 312 پیکسل در کامپیوتر و 640 در 340 پیکسل در تلفن های هوشمند ظاهر می شود. فیس بوک به شما توصیه می کند از یک تصویر جلد با ابعاد 851 در 315 پیکسل و با حجم کمتر از 100 کیلوبایت استفاده نمایید.
یک گزینه جدیدتر و پویاتر برای صفحات کسب و کار استفاده از ویدیو به جای تصویر پوشش (جلد) است. ویدیوی پوشش شما می تواند تا 20 ثانیه طول داشته و دارای ابعادی مشابه تصویر جلد باشد.
برای افزایش لایک صفحه فیس بوک یک پست عالی را به صفحه خود سنجاق کنید
اگر پستی دارید که به خصوص تعداد زیادی از افراد آن را پسندیده اند (لایک کرده اند)، می توانید برای به حداکثر رساندن مدت زمان ماندگاری، آن را سنجاق کنید. وقتی پستی را سنجاق می کنید، آن پست در بالای صفحه شما باقی خواهد ماند بنابراین افراد آن را قبل از سایر پست های شما مشاهده می کنند. می توانید پست سنجاق شده را هر چند بار که مایلید تغییر دهید. بنابراین سعی کنید آن را تازه نگه داشته و همیشه محتوایی با بهترین عملکرد را در این مکان قرار دهید.
یافتن صفحه فیس بوک خود را آسان کنید
این یک مفهوم ساده است که جاد دارد تکرار شود: اگر افراد نتوانند صفحه فیس بوک شما را پیدا کنند، نمی توانند آن را دوست داشته باشند. در اینجا چند راهکار وجود دارد که می توانید برای افزایش قابلیت دیده شدن صفحه خود انجام دهید.
یک نام که به آسانی قابل یافتن باشد، برای صفحه فیسبوک خود انتخاب کنید
افرادی که به دنبال نام تجاری شما در فیس بوک هستند، نام تجاری شما را جستجو خواهند کرد. کارها را ساده کرده و با استفاده از نام تجاری تان به عنوان نام صفحه، پیدا کردن آن را برای دیگران آسان کنید. از افزودن کلمات کلیدی غیرضروری خودداری کنید زیرا این کار فقط باعث می شود صفحه شما بیشتر هرزنامه به نظر برسد تا یک حضور تجاری مشروع.
یک نام کاربری فیسبوک به یادماندنی و پایدار انتخاب کنید
نام کاربری شما – که گاهی اوقات آن را URL فاخر نیز می نامند – در آدرس وب صفحه فیس بوک نام تجاری شما ظاهر می شود. نام کاربری که با نام شما در کانالهای اجتماعی دیگر سازگار باشد، ردیابی شما در فیس بوک را برای افرادی که قبلاً شما را در جاهای دیگر دنبال کرده اند، آسان می کند. همانند نام صفحه، نام کاربری شما نیز باید با نام کسب و کار شما ارتباط نزدیکی داشته باشد.
گزینه های Follow و Like فیسبوک را به وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید
شخصی که به تازگی نکته یا استراتژی ارزشمندی را در وب سایت یا وبلاگ شما کشف کرده است، می خواهد بیشتر درباره شما بداند. با افزودن گزینه های Follow و Like فیس بوک به وب سایت خود و یا بهره گیری از موارد زیر، هدایت آنها به سمت صفحه فیس بوک خود را تسهیل کنید:
قرار دادن یک پست فیس بوک در وب سایت یا وبلاگ خود
این گزینه باعث افزایش هر چه بیشتر صفحه فیس بوک شما از طریق وب سایت یا وبلاگ شما می شود. به جای قرار دادن یک گزینه ساده، می توانید کل پست را با کپی کردن و استفاده از یک سری کدهای ساده، در صفحه وب سایت خود قرار دهید. کافیست به سراغ پستی که می خواهید در وب سایت قرار دهید، بروید و روی آیکون سه نقطه در گوشه بالای سمت راست آن کلیک کرده و گزینه Embed را انتخاب کنید. سپس کد مربوطه را در کد HTML صفحه وب سایت خود قرار دهید. در اینجا مثالی از صفحه فیس بوک Hootsuite آورده شده است:
هر بازدید کننده ای که برای آشنایی بیشتر بر روی پست تعبیه شده شما کلیک کند، همانطور که آن پست در صفحه فیس بوک شما ظاهر می شود، صفحه فیس بوک شما منتقل می شود و فرصتی را برای دریافت لایک کردن صفحه شما ایجاد می کند. بینندگان همچنین می توانند بدون اینکه از وب سایت یا وبلاگ شما خارج شوند، پست مذکور را مستقیماً از طریق صفحه وب سایت یا وبلاگ شما لایک کنند.
قرار دادن یک پیوند به صفحه فیس بوک در خبرنامه یا امضای نامه های الکترونیک
افرادی که از قبل از طریق کانال هایی مانند پشت الکترونیک یا خبرنامه با آنها در ارتباط بوده اید، مخاطبان بالقوه بسیار خوبی برای صفحه فیس بوک شما هستند. با قرار دادن پیوند به صفحه فیس بوک خود در تمامی ارتباطات الکترونیکی با این افراد، اطمینان حاصل کنید که آنها به آسانی می توانند صفحه فیس بوک شما را بیابند.
تبلیغ صفحه فیس بوک خود در سایر کانالهای اجتماعی
از امکانات موجود در سایر کانال های اجتماعی برای تبلیغ متقابل محتوای فیس بوک خود استفاده کنید. صرفاً به ارسال یک پیوند به صفحه فیس بوک خود و درخواست دنبال کردن آن اکتفا نکنید. در عوض، یک بخش عالی از محتوای خاص فیس بوک خود – مانند یک ویدیوی کوتاه یا اینفوگرافیک – را برای تبلیغ انتخاب کنید تا علاوه بر آگاه ساختن افراد از وجود آن، ارزش صفحه فیس بوک خود را نیز برجسته سازید.
بازیابی پیام اینستاگرام | بازگردانی دایرکت پاک شده اینستاگرام | ریکاوری پیام اینستاگرام