• صفحه اصلی
  • ابزار
  • سوپر اپلیکیشن
  • موبایل
  • اخبار
  • گیمینگ
  • کامپیوتر
  • آنباکسینگ
خواندن: سامانه 195 چیست ؟ سامانه رسیدگی به شکایت کاربران اینترنت ! شکایت از مخابرات
اشتراک گذاری
لوگو سفید سید علی ابراهیمی
سید علی ابراهیمیسید علی ابراهیمی
Aa
  •    
  • پیامرسان
  • تلویزیون
  • ورزشی
  • پیشخوان
جست و جو
  • منو
    • چت بات
    • سوپر اپلیکیشن
    • نشانه گذاری ها
    • ابزار
    • کارت به کارت
    • پلتفرم خارجی
    • خرید
    • بازار مالی
  • دسته بندی ها
    • موبایل
    • اصطلاحات
    • اخبار
    • نرم افزار
    • گیمینگ
    • کامپیوتر
    • آنباکسینگ
    • گجت
    • بررسی موبایل
    • امنیت و شبکه
  • فرم ثبت نام و همکاری
ما را دنبال کنید
سید علی ابراهیمی > بلاگ > اخبار > سامانه 195 چیست ؟ سامانه رسیدگی به شکایت کاربران اینترنت ! شکایت از مخابرات
اخباراصطلاحاتکامپیوترگیمینگموبایل

سامانه 195 چیست ؟ سامانه رسیدگی به شکایت کاربران اینترنت ! شکایت از مخابرات

سید علی ابراهیمی
اخرین به روز رسانی: 1402/03/19
سید علی ابراهیمی
سامانه 195 چیست ؟ سامانه رسیدگی به شکایت کاربران اینترنت ! شکایت از مخابرات سید علی ابراهیمی

قطعی اینترنت یا اختلال در اینترنت از جمله اختلال اینترنت مخابرات ایران از اصلی ترین شکایات کاربران فضای مجازی در ایران است . چطور باید در سامانه 195 ثبت شکایت کنیم ؟ اصلا سامانه 195 چیست ؟ چطور از مخابرات در سامانه رسیدگی به شکایت کاربران اینترنت شکایت کنیم ؟ با سید علی ابراهیمی همراه باشید !

فهرست مطالب
سامانه رسیدگی به شکایات کاربران فضای مجازیسامانه 195 چیست ؟ معرفی سامانه رسیدگی به شکایت کاربرانچگونه در سامانه 195 شکایت خود را ثبت کنیم؟مراحل و فرآیند ثبت و پیگیری درخواست در سامانه 195 چگونه است؟روش ثبت شکایت از اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های ارتباطات سیار و ثابت در سامانه 195 چگونه است؟روش ثبت شکایت از  دکل ها و تشعشعات آنتن های تلفن همراه و وایمکس در سامانه 195 به چه نحوی است؟چگونه می توان از پیامک های مزاحم خلاصی یافت؟شکایت از شرکت های ارائه دهنده اینترنت و سرویس های خانگی در سامانه 195هزینه و مدت زمان ارائه خدمت به متقاضیان و شاکیان در سامانه ثبت شکایت 195 چگونه است؟چه مدارکی برای طرح شکایت در سامانه 195نیاز است؟طرح و پیگیری شکایت در سامانه 195 چقدر زمان می‌ برد؟چگونه از مخابرات شکایت کنیم؟نحوه ثبت شکایات از مخابرات در سامانه ۱۹۵وظایف و اختیارات سازمان تنظیم مقررات

سامانه رسیدگی به شکایات کاربران فضای مجازی

سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد ودر راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط با مشترکین نهایی راه اندازی گردیده است. کلیه مشترکین و همکاران گرامی می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده زیرمجموعه های این وزارتخانه، سازمان ها و شرکت های ذیربط دارای مشترک و کاربر نهایی با استفاده از لینک های موجود در این صفحه ثبت نموده. و دفاتر/اداره کل بازرسی شرکت های وسازمان های تابعه مسئولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند. ر

سامانه 195 چیست ؟ معرفی سامانه رسیدگی به شکایت کاربران

سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 با هدف افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی گردیده. و در حال ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه روز می باشد.

سامانه ثبت شکایت 195، راهی آسان برای ثبت شکایت از دفاتر ارائه دهنده خدمات مخابراتی، پست و پیشخوان دولت است. در ادامه مطلب بیشتر درباره این سامانه صحبت خواهیم کرد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 82 تاسیس شده است. این سازمان از تجمیع معاونت امور مخابراتی وزارت ارتباطات و اداره کل ارتباطات رادیویی شکل گرفته است.

هدف از تشکیل این سازمان، نظارت بر عملکرد بخش‌های ارائه دهنده خدمات مخابراتی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده است.

چگونه در سامانه 195 شکایت خود را ثبت کنیم؟

ابتدا وارد سامانه ثبت شکایت به آدرس https://195.cra.ir شوید. برای ثبت شکایت خود باید مراحل زیر را به ترتیب انجام داده و منتظر پیگیری و اطلاع‌رسانی آن از سمت سازمان باشید.

  1. ابتدا بر روی گزینه ثبت شکایت کلیک کنید تا وارد صفحه بعد شوید.
  2.  در این مرحله باید ابتدا آدرس محل شکایت را به صورت دقیق تایپ کرده و یا بر روی نقشه آن را بیابید.
  3. در گام بعدی باید اطلاعات شکایت خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نوع سرویس، نام اپراتور، نوع شکایت و موضوع آن است.
  4. در مرحله اطلاعات تماس، باید شماره تلفن و اطلاعات خواسته شده را وارد کنيد. همچنین متن شکایت خود را هم بنویسيد. اگر فایل صوتی، تصویری یا ویدئویی هم داريد، می‌توانيد با انتخاب گزینه ضمیمه فایل، آن را وارد صفحه کنيد.

مراحل و فرآیند ثبت و پیگیری درخواست در سامانه 195 چگونه است؟

در بدو امر شاکی می بایست نسبت به ثبت درخواست خود در این سامانه اقدام نماید. پس از انجام ثبت نام در سایت و ارسال کد رهگیری به تلفن همراه شاکی،  شکایت شما در سامانه 195 به ثبت می رسد.

در ادامه پس از بررسی شکایت توسط کارشناسان و بر اساس اطلاعات اولیه شکایت مطرح شده. موضوع آن جهت پیگیری به مبادی رسیدگی کننده زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اپراتورها، شرکت های اینترنتی، دفاترپستی و غیره ارجاع میگردد. و این نهادها موظف هستند در اسرع وقت نسبت به ثبت شکایت و پیگیری های لازم اقدام لازم را به عمل آورند.

ادامه فرآیند ثبت و پیگیری در خواست به این شکل است. که در صورت عدم ارائه پاسخ نهایی ظرف 14 روز از سوی نهاد مربوطه، درخواست به واحد تخصصی بازرسی سازمان مربوطه ارسال خواهد شد. که پس از صدور تصمیم نهایی در این خصوص، شاکی قادر خواهد بود حداکثر ظرف 3 روز از تصمیم صادره تجدیدنظرخواهی نماید.

پس از انجام فرآیند تجدیدنظر خواهی درخواست مذکور به بالاترین مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارجاع می گردد. و در نهایت پس از صدور تصمیم مفتضی و تجدیدنظر خواهی مجدد شاکی از تصمیم قبلی، رسیدگی نهایی و صدور رای توسط کمیته حل اختلاف به عمل خواهد آمد.

لازم به توضیح است کلیه اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی محرمانه تلقی شده، و توسط سازمان مذکور حفظ و صیانت خواهد شد.

سامانه 195 چیست ؟ سامانه رسیدگی به شکایت کاربران اینترنت ! شکایت از مخابرات

روش ثبت شکایت از اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های ارتباطات سیار و ثابت در سامانه 195 چگونه است؟

در این سامانه در صورت درخواست یا ثبت شکایت از این نوع سرویس ها، باید پس از انتخاب نوع سرویس (ارتباطات سیار یا ارتباطات ثابت)، ابتدا استان یا شهر مد نظر خود را دقیقا مشخص نمایید. و در ادامه مشخصات کامل خود و خلاصه ای از درخواست یا شکایت خود را به همراه موضوع درخواست در سامانه مذکور ثبت کنید.

ادامه مشخص می گردد که درخواست شما به کدام یک از ادارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا نهادهای رسیدگی به شکایات ارسال خواهد شد. که در این صورت پیگیری شما نیز کمی راحت تر از قبل خواهد بود.

در ادامه این فرآیند و از طریق خود سامانه و با وارد کردن کد پیگیری، شما می توانید جهت پیگیری درخواست،  از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود اطلاعات لازم را بدست آورید.

چنانچه درخواست شما توسط نهاد مربوطه، بررسی نهایی شده باشد، در قسمت “نتیجه بررسی” نتیجه نهایی رسیدگی به درخواست، به شما نشان داده خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورت ثبت دقیق اطلاعات و انجام فرایند کامل ثبت شکایت، تمامی مراحل اعم از ثبت درخواست و اقدامات انجام گرفته به صورت پیامک برای متقاضی ارسال خواهد شد.

روش ثبت شکایت از  دکل ها و تشعشعات آنتن های تلفن همراه و وایمکس در سامانه 195 به چه نحوی است؟

برای ثبت شکایت یا درخواست در خصوص وضعیت آنتن های تلفن همراه و وایمکس از لحاظ میزان تشعشعات و یا بررسی استحکام ساختمان و بنای نصب شده، نوع سازه، نوع دکل، طریقه مهار دکل و غیره در سراسر کشور و برطرف نمودن هر گونه نگرانی مردمی در این خصوص شما می توانید. در این بخش سرویس های رادیویی را انتخاب نمایید و بر حسب نوع درخواست که تشعشعات یا تداخلات است اپراتور آن را دقیقا مشخص کنید.

چنانچه  درخواست از نوع تداخلات می باشد، لازم است. اطلاعات مربوط به را به صورت کامل تکمیل نمایید و اگر درخواست از نوع تشعشعات است، لازم است مشخصات کامل خود و خلاصه ای از درخواست را همراه با موضوع درخواست وارد سامانه نمایید.

سیستم برای شما معین خواهد کرد که درخواست یا شکایت شما به کدام یک از ادارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت رسیدگی ارسال می گردد.

در ادامه شما قادر خواهید بود جهت پیگیری درخواست و با وارد کردن کد پیگیری از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چگونه می توان از پیامک های مزاحم خلاصی یافت؟

معمول است که روزانه پیام های تبلیغاتی زیادی به مشترکان تلفن همراه ارسال گردد. و بسیاری از افراد جامعه و کسانی که از این پیامک های شکایت دارند هم می توانند آن شماره مزاحم را به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند و در حقیقت از ارسال کننده پیامک شکایت نمایند و آن را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.

طبق گفته مسئولین امر شرکت مخابرات، در صورتی که دو شکایت از شماره ای ثبت گردد، قطعا به آن رسیدگی می گردد و در نهایت آن شماره و ارسال پیامک فیلتر خواهد شد.

شکایت از شرکت های ارائه دهنده اینترنت و سرویس های خانگی در سامانه 195

گاهی ممکن است اینترنت خانگی شما یا  شرکتی که به شما خدمات ارائه می دهد اصلا مناسب نباشد و از نوع برخورد، میزان هزینه یا سرعت اینترنت شرکت یا نوع قرارداد منعقده آن شکایت داشته باشید.

به راحتی با سامانه 195 می توانید مشکل را منعکس کرده و برای حل آن، اعتراض خود را در سامانه ثبت کنید.

در این سامانه گزینه های مختلفی وجود دارد که شما قادر خواهید بود به راحتی شکایت خود را ثبت نمایید. در صورتی که قبلا شکایتی را ثبت کرده اید می توانید برای اطلاع از نتیجه شکایتتان از گزینه پیگیری شکایات استفاده کنید.

ضمنا برای مشاهده شکایت های دیگران نیز می توانید از گزینه رویت شکایات سایر مشترکین استفاده نمایید و در آخر نیز یک راه دیگر برای ثبت شکایت معرفی شده که اگر آن را انتخاب کنید به شما راهنمایی می کند که می توانید برای ثبت شکایت از شماره سه رقمی 195 استفاده نمایید، که این شماره به صورت شبانه روز شکایات شما را ثبت می کند.

سامانه 195 چیست ؟ سامانه رسیدگی به شکایت کاربران اینترنت ! شکایت از مخابرات سید علی ابراهیمی

هزینه و مدت زمان ارائه خدمت به متقاضیان و شاکیان در سامانه ثبت شکایت 195 چگونه است؟

خدمات سامانه 125 به صورت کاملا رایگان به عموم افراد جامعه ارائه می گردد. مدت زمان رسیدگی به شکایات ثبت شده توسط اپراتور، با توجه به نوع و موضوع شکایت معین می‌گردد که معمولا تا یک هفته به طول خواهد انجامید.

البته این مدت زمان ممکن است تا ماه ها، در خصوص شکایت‌هایی که مربوط به عدم وجود تجهیزات فنی، نصب دکل یا قطعی تلفن ثابت و غیره باشد، طولانی گردد.

چه مدارکی برای طرح شکایت در سامانه 195نیاز است؟

به جز مشخصات هویتی که باید به عنوان کاربر در سیستم ثبت گردد، هیچ مدرکی برای ارائه در این سامانه نیاز نیست. البته در ادامه رسیدگی به شکایت شما، شاید کارشناسان سامانه 195 دلایل و مدارکی را متناسب با نوع شکایت از شما در خواست نمایند.

البته انجام یک مشاوره خوب و متناسب با مسیر شکایت پیش بینی شده. می تواند استفاده از ادله و راهکار منطقی تری را برای شما مشخص نماید.

در هر حال در صورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتری در خصوص شکایت در سامانه 195 دارید، می توانید با متخصصین و کارشناسان حقوقی ما در شکایت 24 تماس گرفته. و سوالات و مشکلات خود را مرتفع کنید.

طرح و پیگیری شکایت در سامانه 195 چقدر زمان می‌ برد؟

با توجه به نوع پوشش های مخابراتی در سطح کشور و عدم رضایت بسیاری از مشتریان از خدمات اپراتورهای تلفن همراه و سایر موضوعات مرتبط در حیطه وظایف سازمان ارتباطات، حجم  زیادی از شکایات در این سامانه همه روزه ثبت و مورد پیگیری قرار می گیرد.

لذا باید عنوان کرد که تخمین زمان شروع و خاتمه متناسب با موضوع شکایت به صورت دقیق قابل پیش بینی نیست. و انجام کارشناسی های متعدد در این مراحل زمان بر شدن آن ها را نیز افزایش می دهد.

در مسائل حقوقی و قضایی نیز متبحر ترین وکلای کشور با توجه به پیچیدگی های کار قضایی سعی می کنند. از دادن زمان نهایی پایان کار، خودداری کنند. ولی مطمئنا کارشناسان و وکلای شاغل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تجربه ای که در پیگیری و انجام پرونده های مختلف در این خصوص کسب نموده اند، می توانند بهترین و سریع ترین مسیر را برای شما انتخاب نمایند.

برای جلوگیری از رد درخواست یا شکایت خود در سامانه 195 توصیه می کنیم قبل از طرح آن، حتما با مشورت گرفتن از یک وکیل حقوقی در حوزه فعالیت فوق، مسیر موفقیت پرونده خود را بررسی نمایید.

چگونه از مخابرات شکایت کنیم؟

مخابرات امروزه یکی از نقش های اساسی در زندگی روزمره را ایفا می کند. به دلیل آن که ابزار های مختلف و ضروری زندگی روزمره با مخابرات مرتبط است. مثل اتصال به اینترنت.

تلفن ثابت، آنتن دهی، خدمات پستی و سایر موارد مرتبط با ارتباطات که امروزه مردم بسیار بیش از پیش زندگی آن ها با آن گره خورده است.

لذا اختلال و خلل حتی جزئی ممکن است باعث آزردگی فرد و ایجاد مانع در انجام کارهایش شود.

نحوه ثبت شکایات از مخابرات در سامانه ۱۹۵

برای ثبت شکایت کافی وارد سامانه ۱۹۵ به این آدرس بشوید https://195.cra.ir/

شکایات از مخابراتدر این سامانه گزینه های متفاوت و مختلفی وجود دارد. و کسانی که می خواهند شکایت را طرح کند و ثبت کنند گزینه “ثبت شکایت” را انتخاب می کنند.

یکی دیگر از گزینه های آن “پیگیری شکایات ” است که اگر قبلا فرد شکایت را ثبت کرده است می تواند از طریق آن شکایت خود را پیگیری کند و ببیند که آیا پاسخی واصل شده است یا خیر.

گزینه ای دیگر که در این سامانه وجود دارد ” رویت شکایات” است که از طریق آن می توان شکایت هایی که بقیه طرح کرده اند را ملاحظه کرد.

راه دیگری که برای ثبت شکایت در نظر گرفته شده این است. که با شماره ۱۹۵ شکایت خود را مطرح کرده تا از این طریق شکایت فرد به ثبت برسد.

برای ثبت شکایت ابتدا از طریق نقشه مکان را انتخاب می کنید. پس از اینکه از طریق نقشه آدرس را انتخاب کردید آن را تایید کرده. سپس یکی از دسته بندی های اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان را انتخاب کنید.

برای مثال اگر شکایت شما در زمینه تلفن همراه است آن را انتخاب می کنید. و سپس در قسمت سرویس مشکل خود را انتخاب می کنید.

بعد از ان باید نام شرکت یا نام اپراتور را ثبت کنید.

برای مثال ایرانسل را انتخاب کرده و در نوع شکایت های “پیامک متنی” را انتخاب می کنید و باقی موارد را تکمیل کرده و سپس در مرحله بعد مشخصات خود را وارد می کنید.

بعد از وارد کردن آن، گزینه ثبت شکایت را انتخاب می کنید.

وظایف و اختیارات سازمان تنظیم مقررات

حوزه اختیارات و وظایف این سازمان گسترده است. در ادامه به چند نمونه از وظایف این سازمان اشاره می‌کنیم.

  1. صدور پروانه فعالیت برای ارائه خدمات متنوع مخابراتی، پستی و فناوری اطلاعات.
  2. ارائه استانداردهای ملی مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات به مراجع مربوطه.
  3. تنظیم مقررات، جدو‌ل‌های تعرفه، نرخ خدمات و… در بخش‌های مختلف.
  4. نظارت بر عملكرد دارندگان پروانه در چارچوب بندهای پروانه صادر شده و رسیدگی به تخلفات از طریق ارسال اخطاریه و لغو موقت یا همیشگی امتیاز این مراکز.
  5. حمایت از صاحبان صنایع، اتحادیه‌های ارائه کننده خدمات مخابراتی و ارتباطی.

برچسب: اصطلاح, اینترنت, سید علی ابراهیمی, صیانت, گیمینگ
سید علی ابراهیمی 20 خرداد 1402
این مقاله را به اشتراک بگذارید
Facebook توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل چاپ
آیا از این مقاله راضی بودید ؟
عشق1
خوشحال0
چشمک0
خواب آلود0
گریه کردن0
عصبانی0
توسط سید علی ابراهیمی
دنبال کردن:
سید علی ابراهیمی ( Seyed Ali Ebrahimi ) ملقب به SAE22 بلاگر حوزه تکنولوژی و نرم افزار متولد ۲۸ دی ۱۳۸۲ از شهر ساری . دانشجو رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه امام محمد باقر ساری 
مقاله قبلی ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه با هوش مصنوعی ! ایجاد تصویر VR با هوش مصنوعی سید علی ابراهیمی ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه با هوش مصنوعی ! ایجاد تصویر VR با هوش مصنوعی
مقاله بعدی جعبه سیاه اینستاگرام ! بازگردانی اینستاگرام | ریکاوری اطلاعات Instagram سید علی ابراهیمی Acceess Data اینستاگرام چیست ؟ بازگردانی چت پاک شده اینستاگرام
نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپر اپلیکیشن سید علی ابراهیمی

سوپر اپلیکیشن « سید علی ابراهیمی » - آخرین اخبار و ویدیو آموزشی حوزه تکنولوژی | ابزار کاربردی

تبلیغات

محتوای توصیه شده از سراسر وب

آخرین مقالات

چرا گوشی ایرانی نخریم ؟ معایب گوشی ایرانی چیست ؟ سید علی ابراهیمی

چرا گوشی ایرانی نخریم ؟ معایب گوشی ایرانی چیست ؟

سید علی ابراهیمی سید علی ابراهیمی 1 مهر 1402
آموزش ساخت custom URL یوتیوب | کاستوم یو آر ال یوتیوب
چگونه در ویندوز Dark Mode فعال کنیم ؟ آموزش فعالسازی حالت تاریک windows

پربازدید ترین ها

ردمی نوت 11 : نقد و بررسی مشخصات گوشی Redmi Note 11 شیائومی

ردمی نوت 11 : نقد و بررسی مشخصات گوشی Redmi Note 11 شیائومی | آنباکسینگ

محدثه ترابی محدثه ترابی 12 شهریور 1402
گام به گام رایگان در گوشی ! جواب تمرین تمام دروس | حل المسایل رایگان
آنباکسینگ پوکو ایکس 3 جی تی | بررسی Poco X3 GT | بهترین گوشی گیمینگ

موبایل

وای فای Mac چیست ؟ نحوه دریافت WiFi Mac ! چگونه مک آدرس را بیابیم ؟ سید علی ابراهیمی

وای فای Mac چیست ؟ نحوه دریافت WiFi Mac ! چگونه مک آدرس را بیابیم ؟

سید علی ابراهیمی سید علی ابراهیمی 21 تیر 1402
شیاعومی نخر : زود میسوزه ! معایب گوشی شیاعومی چیست ! چرا شیاعومی نخریم ؟
چرا فالوور فیک نزنیم ؟ معایب فالوور فیک ! فالوور رایگان ! افزایش فالوور طبیعی

گیمینگ

گیم پلی FIFA 23 در کنسول ها مختلف : PS5 ، Xbox , PC سید علی ابراهیمی

گیم پلی FIFA 23 در کنسول ها مختلف : PS5 ، Xbox , PC ! دانلود رایگان فیفا 23

سید علی ابراهیمی سید علی ابراهیمی 8 فروردین 1402
چگونه region پابجی را به libya تغییر بدیم ؟ آموزش تغییر ریجن PUBG به لیبی !
ویدیو لایت گودکس R1 ! آنباکسینگ Godox R1 RGB | ال ای دی مگنتی گودکس

کامپیوتر

فرق رم و رام چیست ؟ تفاوت RAM و ROM | مقایسه حافظه رم و رام سید علی ابراهیمی

فرق رم و رام چیست ؟ تفاوت RAM و ROM | مقایسه حافظه رم و رام

سید علی ابراهیمی سید علی ابراهیمی 12 شهریور 1402
تفاوت لپتاپ و کامپیوتر ! فرق کامپیوتر و لپتاپ چیست ؟ معایب لپتاپ چیست ؟
2 روش رفع ریپورت تلگرام 100٪ تضمینی | چگونه ریپورت Telegram را رفع کنیم؟

اخبار

مرکز ملی فضای مجازی: عدم پاسخ متا به ایران شروعی برای فیلتر قانونی اینستاگرام است

معرفی شرکت پلتفرم های داخلی و خارجی | مالک پیامرسان های ایرانی و بین المللی

سید علی ابراهیمی سید علی ابراهیمی 19 شهریور 1402
دارک وب چیست ؟ چطور وارد Dark Web شویم ؟ تفاوت دارک وب و دیپ وب
تماس صوتی و تصویری رایگان برای حجاج روبیکا ! اینترنت رایگان روبیکا برای حجاج

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چرا گوشی ایرانی نخریم ؟ معایب گوشی ایرانی چیست ؟ سید علی ابراهیمی
اخباربررسی موبایلموبایل

چرا گوشی ایرانی نخریم ؟ معایب گوشی ایرانی چیست ؟

زمان مطالعه : 15 دقیقه
آموزش ساخت custom URL یوتیوب | چگونه یوتیوبر شویم ؟ آموزش یوتیوب سید علی ابراهیمی
اصطلاحاتکامپیوترموبایلنرم افزار

آموزش ساخت custom URL یوتیوب | کاستوم یو آر ال یوتیوب

زمان مطالعه : 6 دقیقه
چگونه در ویندوز Dark Mode فعال کنیم ؟ آموزش فعالسازی حالت تاریک windows سید علی ابراهیمی
اصطلاحاتکامپیوتر

چگونه در ویندوز Dark Mode فعال کنیم ؟ آموزش فعالسازی حالت تاریک windows

زمان مطالعه : 10 دقیقه
رفع نویز صدا میکروفون در OBS استودیو | بهترین تنظیمات میکروفون در OBS سید علی ابراهیمی
کامپیوتر

رفع نویز میکروفون در OBS استودیو | بهترین تنظیمات میکروفون در OBS

زمان مطالعه : 7 دقیقه
لوگو سفید سید علی ابراهیمی لوگو سفید سید علی ابراهیمی
نماد ستاد ساماندهی وزارت ارشاد
نماد اعتماد ای نماد
فوتر جشنواره وب
تعرفه نیم بها

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • نشانه گذاری شده ها
  • بلاگ
  • سوپر اپلیکیشن

دسته بندی

  • موبایل
  • آنباکسینگ
  • اخبار
  • گیمینگ

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
روبیکا گپ ویراستی ایتا آپارات بله
شبکه اجتماعی تکسا هورسا هورسا : شبکه اجتماعی ایرانی ! مزایا هورسا چیست ؟ معایب Hoorsa | بررسی هورسا آیگپ ویکی هد سید علی ابراهیمی سروش
روبیکا گپ ویراستی ایتا آپارات بله
شبکه اجتماعی تکسا هورسا هورسا : شبکه اجتماعی ایرانی ! مزایا هورسا چیست ؟ معایب Hoorsa | بررسی هورسا آیگپ ویکی هد سید علی ابراهیمی